نصب دوربین مداربسته در فضای بیرونی ساختمان، به منظور حفظ امنیت خانواده، ساختمان و اموال شما ضروری است. با استفاده از دوربین مداربسته، شما می توانید بر رفت و آمد افراد نظارت کنید و در صورت وقوع جرم، از تصاویر دوربین مداربسته به عنوان مدرک استفاده کنید. اگر جرم یا سرقتی در نزدیکی محل زندگی شما رخ داده باشد، حتما در فضای بیرونی خانه خود، دوربین مداربسته نصب کنید تا جلوی اتفاقات ناگوار را بگیرید.

به عنوان یک کاربر دوربین مداربسته، شما می خواهید که دوربین مداربسته در شرایط مختلف آب و هوایی مقاوم باشد و دچار مشکل نشود. اگر دوربین مداربسته، ضدآب نباشد در مواجهه با باران خراب می شود و تصاویر را ثبت نمی کند. هزینه تعمیر دوربین مداربسته نیز زیاد است و اکثر گارانتی ها شامل خیس شدن دوربین مداربسته نمی شوند.  توصیه می کنیم برای نظارت بر فضاهای باز، حتما دوربین مداربسته ضدآب تهیه کنید.

به دلیل طراحی مقاوم بدنه دوربین در برابر عوامل خارجی ، بدنه این دوربین ها از کیفیت به مراتب بالاتری نسبت به سایر دوربین ها برخوردار می باشند و عمر مفید دوربین در محیط های مرطوب یا دارای گرد و غبار نسبت به دوربین های معمولی بیشتر می شود.

دوربین مداربسته ضد آب

دوربین مداربسته ضد آب

دوربین مداربسته ضد آب معمولا دارای استاندارد IP66 هستند. دوربین هایی با این استاندارد را می توانید با آب پرفشار از هر جهت شوئید. اما معلق کردن دوربین در آب احتمالا موجب از کار افتادن آن خواهد شد. البته دوربین هایی با استاندارد IP67 نیز وجود دارند که میتوان انها را به صورت موقت در آب غوطه ور نمود.



امتیاز بدهید :

| امتیاز : 0
موضوع : | بازدید : 321
برچسب ها :

تاريخ : چهارشنبه 2 خرداد 1397 | 16:52 | نویسنده : علی |